سلامتی و پزشکی

هتل ها و مراکز اقامتی محمودآباد، از متل شهر قصه تا هتل پنج ستاره مروارید خزر

هتل های محمود آباد و متل های این شهر همانند متل شهر قصه، هتل ماهان، هتل صدف، هتل دلمون، هتل اکسین و هتل مروارید خزر هریک فضای مناسبی برای اقامت گردشگران فراهم نموده اند. با خبرنگاران همراه باشید.

26 اردیبهشت 1401

طرز تهیه انواع لاسی؛ نوشیدنی سنتی هندی

با طرز تهیه نوشیدنی لاسی آشنا شوید و با نوشیدن آن در منزل، یک روز خوشمزه برای خود و عزیزانتان رقم بزنید.

24 اردیبهشت 1401

چگونه مجذوب کننده باشیم؟

مجذوب کننده بودن و مجذوب کننده شدن در نظر دیگران حسی است که به جرأت می توان گفت در نهاد همه آدمیان وجود دارد. همه ما از نوجوانی گرفته تا دوران سالمندی دوست داریم تا در نظر دیگران مجذوب کننده جلوه کنیم. احتمالاً ما در طول زندگی خود بار ها با چنین افراد مجذوب...

19 اردیبهشت 1401

محدودیت های سفرهای نوروزی اعلام شد، امکان سفر واکسن زده هایی که بیمار نیستند

در اعمال محدودیت های کرونایی در ایام نوروز 1401 ملاک این است که افراد واکسن زده باشند و بیمار نباشند، در این صورت می توانند با خودروهای شخصی و یا حمل و نقل عمومی به استان های کشور سفر نمایند.

16 اردیبهشت 1401

استزیونوروبلاستوما ، تومور نادر بینی ، علائم و نشانه های آن

استزیونوروبلاستوما Esthesioneuroblastoma یک نوع سرطان نادر است که در قسمت بالایی حفره بینی شروع می شود.

9 اردیبهشت 1401

فرایند صعودی ابتلا به کرونا در کشور؛ 28 بیمار دیگر قربانی شدند

تهران (پانا) - در 24 ساعت گذشته بیش از 5هزار بیمار کووید-19 در کشور شناسایی شدند و 28 بیمار نیز جان خود را از دست دادند.

26 فروردین 1401

تزریق واکسن کرونا در ایران فراتر از 120 میلیون دُز رفت

خبرگزاری خبرنگاران-وزارت بهداشت: با کوشش و مشارکت همگانی، تزریق واکسن کرونا در ایران فراتر از 120 میلیون دُز رفت.

19 فروردین 1401

رهاسازی یک قلاده کاراکال در زیستگاه عباس آباد نایین

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست نایین از رهاسازی یک قلاده کاراکال در زیستگاه پناهگاه حیات وحش عباس آباد این شهرستان اطلاع داد.

4 اسفند 1400

دارایی: قطع ارز ترجیحی منافع بعضی را خطر انداخته

رئیس سازمان غذا و دارو با بیان اینکه مخالفت با حذف ارز ترجیحی برای عده ای که ذینفع هستند، طبیعی است، گفت: با قطع ارز ترجیحی، منافع بعضی به خطر افتاده و دچار سندرم محرومیت از رانت می شوند.

1 اسفند 1400

سجادی: کوشش می کنیم در دربی میزبان تماشاگران باشیم، اگر مجوز صادر نشد، باید تمکین کنیم

وزیر ورزش و جوانان می گوید که کوشش می نمایند در مذاکرات و رایزنی هایی که انجام می گردد، مجوز حضور تماشاگران برای حضور در دربی صادر گردد.

30 بهمن 1400

غذاهای محلی لندن؛ از چیپس و ماهی تا پنیرهای محلی

غذاهای محلی لندن را بیشتر با چیپس و ماهی می شناسند. اما این شهر غذاهای خوشمزه دیگری نیز دارد که در این مقاله به معرفی آن ها می پردازیم. با خبرنگاران همراه باشید.

29 بهمن 1400

برترین بازیگران سال 2021 به انتخاب نیویورک تایمز

برترین بازی ها را معمولا در برترین فیلم ها باید جستجو کرد. این کاملا طبیعی است چون اصلا بخش مهمی از برجستگی و اهمیت فیلم ها وابسته به بازی بازیگران آن هاست. سال جاری ترکیب های درخشانی از بازی های فوق العاده، فیلمنامه های خوب و کارگردانی های هنرمندانه...

24 بهمن 1400

روستاهای کویری هم با کمبود زمین مواجهند!

بنا به گفته کارشناسان و مسئولان، بسیاری از روستاهای کشور تغییر شکل داده و دیگر اثری از حالت سنتی در آن دیده نمی شود. در شرایطی که افراد ثروتمند به راحتی با پرداخت جریمه می توانند در روستاها ویلا بسازند، ساکنان اصلی با محدودیت طرحهای هادی مواجهند؛ از...

18 بهمن 1400

واکسیناسیون 5 تا 11 ساله ها پس از تصویب اجرا می گردد

تهران (پانا) - دبیر کمیته علمی کشوری کرونا گفت افراد بالاتر از 18 سال می توانند نسبت به تزریق دُز سوم واکسن کرونا اقدام نمایند. پیشنهاد در خصوص کاهش سن واکسیناسیون و تزریق واکسن به گروه سنی 5 تا 11 سال به کمیته ملی واکسن داده شده که پس از تصویب، اجرایی خواهد...

13 بهمن 1400

شناسایی آلودگی ها با سامانه پایش پیوسته هوا

سامانه پایش پیوسته هوای ایران ساخت، آشکارسازی سریع و با تاخیر ذره های آلاینده را انجام می دهد و میزان آن را میزان گیری می کند.

12 بهمن 1400

قاتل خاموش جان 20 اصفهانی را گرفت

خبرنگاران/اصفهان مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به 281 گزارش مسمومیت ناشی از استنشاق مونوکسید کربن از ابتدای امسال تا به امروز، گفت: طی این مدت 20 نفر در استان اصفهان جان خود را بر اثر مسمومیت با مونوکسید کربن از دست دادند.

10 بهمن 1400

10 جایی که قبل از مرگ باید دید

پس از 15 سال مسافرت دنیای و حرفه ای، به عنوان نویسنده سفر نامه، لیستی کاملا شخصی از مکان های مشهور دنیاگرد پسند، جمع آوری نموده ام که احساس می کنم ارزش بازدید دارند. بسیاری از بنا های این لیست جزو میراث دنیای یونسکو و از عجایب دنیا هستند و این موضوع تصادفی...

7 بهمن 1400

چند میلیون ایرانی تا به امروز واکسن زده اند؟

تهران (پانا) - مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به 107 میلیون و 531 هزار و 771 دُز رسید.

3 بهمن 1400

همه گیری کرونا و افزایش مرگ و میر ناشی از مالاریا

نتایج آنالیز ها نشان می دهد، همه گیری کووید 19 و شرایط ایجاد شده ناشی از آن منجر به تلفات بیشتر ناشی از بیماری مالاریا شده و 627 هزار مورد مرگ در اثر آن به ثبت رسیده است.

30 دی 1400

افرادی که کارت واکسن ندارند، بخوانند

معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: سیستم نو کنترل هوشمند کرونا از فردا (دوشنبه، 15 آذر) اجرایی می شود.

24 دی 1400
تعداد: (232)