اخبار صنعت

جایزه جهانی سفر به رهبران گردشگری خاورمیانه رسید

برندگان 25مین جشنواره جایزه جهانی سفر در هتل والدورف آستوریای راس الخیمه معرفی شدند.

28 اردیبهشت 1401

عرضه هفت محصول ایران خودرو در طرح پیش فروش یک ساله

گروه صنعتی ایران خودرو، طرح فروش هفت محصول خود را با موعد تحویل یک ساله از سه شنبه (7 دیماه) به مدت سه روز به اجرا می گذارد.

27 اردیبهشت 1401

خطر انفجار در کمین کاخ سعدآباد

رئیس سابق کاخ سعدآباد در مراسم تودیع خود نسبت به قرارگیری این مجموعه در خطر انفحار به علت لوله های گاز فرسوده هشدار داد.

17 اردیبهشت 1401

راهنمای سفر به کمبریج، انگلستان

کمبریج، شهری احاطه شده در آثار معماری باشکوه و دیدنی است. شهری که در سنت و تاریخ غوطه ور است و آن را بیش از هر چیز به خاطر دانشگاه های تراز اولش در سطح جهان می شناسند. کالج های قدیمی این شهر میزبان تعدادی از بزرگترین دانشمندان جهان بوده اند. فضاهای سبز این...

6 اردیبهشت 1401

پیروزی گل گهر مقابل نفت آبادان، شکست پدیده برابر ذوب آهن، توقف فولاد مقابل طرفدار، تساوی پیکان و فجر

خبرگزاری خبرنگاران- تیم های گل گهر و نفت آبادان به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 2 بر 1 به سود سیرجانی ها به خاتمه رسید.

3 اردیبهشت 1401

طرح درج قیمت فراوری روی کالا در کشور اجرایی می گردد، وجود شبکه توزیع 4 برابری کالا در ایران

معاون وزیر صمت با اشاره به اجرای طرح درج قیمت بر روی کالا ها گفت: هدف این طرح رسیدن کالا با قیمت واقعی به دست مصرف کننده است لذا با اجرای این طرح قیمت ها 40 الی 50 درصد کاهش پیدا می نماید.

24 فروردین 1401

اختصاص 50 میلیارد در قالب تسهیلات برای حمایت از فراوری در لرستان

خبرنگاران/لرستان معاون هماهنگی امور مالی استانداری لرستان از تصویب 27 طرح مالی و معرفی برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل اطلاع داد.

22 فروردین 1401

بارش های دی ماه 18درصد بالاتر از حد نرمال، تغییرات دمای زمستان چشمگیر نیست

رییس سازمان هواشناسی ضمن بیان اینکه بارش های دی ماه 18درصد بالاتر از حد نرمال بوده است، گفت: دمای کشور تا پایان زمستان حداکثر نیم تا یک درجه بالاتر یا پایین تر از حد نرمال خواهد بود.

21 فروردین 1401

گیاهان عجیبی که راه می فرایند!

کاکتوس های خزندهتا به حال گیاهانی را دیده اید که راه بروند؟! به نظر عجیب می آید این طور نیست؟ این گیاه یک جور کاکتوس عجیب و در عین حال کمیاب است که فقط در نقطه ای از مکزیک پیدا می گردد و به علت ویژگی های خاصی که دارد می تواند سال ها در زمین های این منطقه راه...

12 اسفند 1400

سیستم های زیست محیطی بسته

این سیستم ها به عنوان راهکاری برای زندگی آینده بشریت در مقابله با چالش های انرژی و مسائل زیست محیطی و صنعتی و در پروژه های فضایی، مطرح هستند.

6 اسفند 1400

امارت شارجه در یک نگاه

امارت شارجه یکی از 7 امارت کشور امارات متحده عربی است که به دو دریای عمان و خلیج فارس دسترسی دارد. همین دسترسی موجب شده تا امارت شارجه به یکی از امارت های مهم منطقه تبدیل گردد.

2 اسفند 1400

غذاهای محلی لندن؛ از چیپس و ماهی تا پنیرهای محلی

غذاهای محلی لندن را بیشتر با چیپس و ماهی می شناسند. اما این شهر غذاهای خوشمزه دیگری نیز دارد که در این مقاله به معرفی آن ها می پردازیم. با خبرنگاران همراه باشید.

29 بهمن 1400

تاجیک های پرسپولیس بازی با نفت مسجدسلیمان را از دست دادند

به گزارش خبرنگاران، باشگاه پرسپولیس با وجود محرومیت از سوی فیفا به علت عدم پرداخت طلب گابریل کالدرون سرمربی پیشین سرخپوشان و خواکین دستیار او اقدام به جذب منوچهر صفروف و وحدت هنانوف از استقلال تاجیکستان گرفت.

28 بهمن 1400

وزیر صمت: مالیات فراوری کم می گردد

تهران (پانا) - وزیر صمت گفت رئیس جمهوری قول داده است که مالیات فراوری را از 25 درصد به 10 درصد برساند و قدم اول با کاهش 5 درصدی سال آینده برداشته می گردد.

27 بهمن 1400

رونمایی از خودروی ملی ترکیه

گروه سرمایه گذاری خودروسازی ترکیه موسوم به توگ (TOGG) اولین خودروی خود را در بزرگترین نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی دنیا CES در سال 2022 معرفی کرد.

26 بهمن 1400

بلبلی: خوشحالم که بعد از 3 سال گل زدم، در بازی با فجر محکوم به برد بودیم

هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از اینکه بعد از سه سال پیروز شده است مجدداً در لیگ برتر گلزنی کند، ابراز خوشحالی کرد.

22 بهمن 1400

روستاهای کویری هم با کمبود زمین مواجهند!

بنا به گفته کارشناسان و مسئولان، بسیاری از روستاهای کشور تغییر شکل داده و دیگر اثری از حالت سنتی در آن دیده نمی شود. در شرایطی که افراد ثروتمند به راحتی با پرداخت جریمه می توانند در روستاها ویلا بسازند، ساکنان اصلی با محدودیت طرحهای هادی مواجهند؛ از...

18 بهمن 1400

دسرهای خوشمزه که می توان بدون فر تهیه کرد

طعم لذیذ و ظاهر دلپسند انواع دسر، شیرینی، پای، بستنی و... هوش از سر علاقه مندان به این نوع خوراکی ها برده و به محض تماشا مغازه شیرینی فروشی، بدون هیچ تردیدی آن ها را وادار به خرید می نماید. قطعاً یکی از خاطره انگیزترین لذت های انسان، تهیه و طبخ شیرینی و...

17 بهمن 1400

برگزاری قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، پرسپولیس به ذوب آهن خورد، استقلال به پیکان، برگزاری مسابقات در روزهای پایانی دی

مراسم قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی رقابت های فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور برگزار گشت که به حکم قرعه استقلال و پرسپولیس در این مرحله از مسابقات به ترتیب به مصاف پیکان و ذوب آهن می فرایند.

16 بهمن 1400

خانه ای در تهران که برای ساختش حتی یک درخت قطع نشد

هنوز در تهران امروز می توانیم شاهد بناهایی باشیم که ساعت ها می گردد آن را دید و معمارش را برای خلق چنین بنایی تحسین کرد. مجتمع مسکونی نیاوران که به وسیله معمار خوش ذوق جوان، محمدرضا نیکبخت، طراحی شده است، یکی از این هاست. با خبرنگاران همراه باشید.

14 بهمن 1400
تعداد: (140)