کسب و کار

عرضه هفت محصول ایران خودرو در طرح پیش فروش یک ساله

گروه صنعتی ایران خودرو، طرح فروش هفت محصول خود را با موعد تحویل یک ساله از سه شنبه (7 دیماه) به مدت سه روز به اجرا می گذارد.

27 اردیبهشت 1401

رز بسیار گران قیمتی که تنها در کویر می روید!

رز صحرایی | the desert roseگل ها در ذات یکی از ظریف ترین و زیباترین مخلوقات خدا هستند. هر جا که گل باشد، گویی اتفاقی خوش افتاده است و آن قدر اتمسفر خوب و مثبت حتی در جریان هوای آن مکان به وجود می آورند که باعث حسی خوب در درون هر شخصی می شوند. همانطور هم که می دانید...

20 اردیبهشت 1401

برندهای معتبر داخلی ارائه دهنده مینی کامپیوتر

امروزه، فناوری تنها در کامپیوترهای غول پیکر با کارایی محدود، خلاصه نمی گردد؛ بلکه بسیاری از مدل های مختلف در میزان ها و کاربردهای گوناگون به بازار آمده که اگر کاربران از آن ها آگاهی کافی نداشته باشند، هنگام خرید، سردرگم خواهند شد.

29 فروردین 1401

طرح درج قیمت فراوری روی کالا در کشور اجرایی می گردد، وجود شبکه توزیع 4 برابری کالا در ایران

معاون وزیر صمت با اشاره به اجرای طرح درج قیمت بر روی کالا ها گفت: هدف این طرح رسیدن کالا با قیمت واقعی به دست مصرف کننده است لذا با اجرای این طرح قیمت ها 40 الی 50 درصد کاهش پیدا می نماید.

24 فروردین 1401

گیاهان عجیبی که راه می فرایند!

کاکتوس های خزندهتا به حال گیاهانی را دیده اید که راه بروند؟! به نظر عجیب می آید این طور نیست؟ این گیاه یک جور کاکتوس عجیب و در عین حال کمیاب است که فقط در نقطه ای از مکزیک پیدا می گردد و به علت ویژگی های خاصی که دارد می تواند سال ها در زمین های این منطقه راه...

12 اسفند 1400

مرکز تبادل کتاب تهران، هدیه ای برای اهل کتاب و مطالعه

مرکز تبادل کتاب محلی است که از مدتی پیش حرکتی بسیار جالب و پسندیده توجه زیادی را به خود جلب کرده است. فرصتی پیش آمد تا گفتگویی با مدیر این مجموعه داشته باشیم.

8 اسفند 1400

امارت شارجه در یک نگاه

امارت شارجه یکی از 7 امارت کشور امارات متحده عربی است که به دو دریای عمان و خلیج فارس دسترسی دارد. همین دسترسی موجب شده تا امارت شارجه به یکی از امارت های مهم منطقه تبدیل گردد.

2 اسفند 1400

غذاهای محلی لندن؛ از چیپس و ماهی تا پنیرهای محلی

غذاهای محلی لندن را بیشتر با چیپس و ماهی می شناسند. اما این شهر غذاهای خوشمزه دیگری نیز دارد که در این مقاله به معرفی آن ها می پردازیم. با خبرنگاران همراه باشید.

29 بهمن 1400

شش ماشین مجذوب کننده برای اجاره خودرو در کیش

مسافرت به منطقه ها دوردست کشور با ماشین شخصی کار بسیار دشواری است. معمولا افراد برای رفتن به جزیره کیش یا قشم ترجیح می دهند با هواپیما سفر نمایند. اما مسئله مهم درباره این نوع مسافرت ها اجاره خودرو و هتل است. مخصوصا اگر قصد سفر تفریحی یا کاری به جزیره کیش...

19 بهمن 1400

قاتل خاموش جان 20 اصفهانی را گرفت

خبرنگاران/اصفهان مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به 281 گزارش مسمومیت ناشی از استنشاق مونوکسید کربن از ابتدای امسال تا به امروز، گفت: طی این مدت 20 نفر در استان اصفهان جان خود را بر اثر مسمومیت با مونوکسید کربن از دست دادند.

10 بهمن 1400

قرعه کشی عرضه 6 محصول سایپا در دو طرح پیش فروش برگزار شد؛ اسامی منتخبین دوشنبه اعلام می شود

قرعه کشی دو طرح پیش فروش یکساله و مشارکت در تولید 6 محصول سایپا در هفته اول دی ماه 1400 انجام شد و اسامی منتخبان پس از تائید نهایی از طریق نهاد های نظارتی ساعت 8 روز دوشنبه، 6 دی ماه در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد.

9 بهمن 1400

جزئیات طرح بنزین شهروندی

به گزارش خبرنگاران، هفته گذشته نامه ای از معاون اقتصادی رئیس جمهور، محسن رضایی منتشر شد که به موجب آن طرح جدیدی برای توزیع بنزین در منطقه ها آزاد جزایر کیش و قشم به صورت آزمایشی اجرا خواهد شد تا در صورت موفقیت به کل کشور تسری یابد. این طرح که به جای اختصاص...

6 بهمن 1400

لیست آخرین قیمت خودرو ، دنا چند؟

به گزارش خبرنگاران، قیمت خودروهای داخلی در ایران به شرح زیر است:

5 بهمن 1400

علیپور: 32 هزار میلیارد تومان بودجه اشتغالزایی تحقق پیدا کند

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از وزیر اقتصاد خواست که 32 هزار میلیارد تومان بودجه اشتغال را به صورت نقد به طرح های اشتغالزایی اختصاص دهد.

1 بهمن 1400

شبنم قلی خانی با لباس چریکی روی ریل قطار

شبنم قلی خانی عکس هایی با لباس چریک ها در روی ریل قطار از خود منتشر کرد.

25 دی 1400

وزیر میراث فرهنگی بر برطرف موانع توسعه گردشگری تمرکز نموده است

ایرنا/ براساس سخنان نماینده مجلس و آخرین اخبار بدست آمده، وزیر میراث فرهنگی بر برطرف موانع توسعه گردشگری تمرکز نموده است.

22 دی 1400

اولین مجوز کسب و کار مجازی گردشگری در کرمانشاه صادر شد

ایرنا/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، اولین مجوز کسب و کار مجازی گردشگری در کرمانشاه صادر شد.

16 دی 1400

استفاده اشتراکی از دارایی های اطلاعاتی پیش نیاز توسعه ملی کشور است

دهقانی گفت: یکی از پیش نیاز های توسعه ملی در عصر امروز استفاده بهتر و اشتراکی از دارایی های اطلاعاتی یک کشور است و این مهم جز با اهتمام به نوعی هم افزایی فردی، سازمانی (مدیریتی و سیاستی)، اطلاعاتی، داده ای، سخت افزاری و نرم افزاری به دست نمی آید.

16 دی 1400

جایزه وارکی به معلم فداکار بیجاری تعلق نگرفت ، مطهرنیا: جایزه به یک آمریکایی رسید که نصف رزومه مرا هم نداشت

معلم فداکار بیجاری گفت: متاسفانه به دلایلی، جایزه یک میلیون دلاری وارکی به یک معلم آمریکایی رسید که نصف رزومه مرا هم نداشت.

8 دی 1400

3 خوابگاه دخترانه در 3 استان کشور تحویل گرفته شد، 150 هزار دانشجوی دکتری شاغل به تحصیل داریم

زلفی گل گفت: 3 خوابگاه دخترانه دانشجویی نو در سه استان دامغان، ارومیه و سنندج احداث و تحویل وزارتخانه های علوم و بهداشت شد.

20 آبان 1400
تعداد: (89)