فرهنگ و هنر

هتل ها و مراکز اقامتی محمودآباد، از متل شهر قصه تا هتل پنج ستاره مروارید خزر

هتل های محمود آباد و متل های این شهر همانند متل شهر قصه، هتل ماهان، هتل صدف، هتل دلمون، هتل اکسین و هتل مروارید خزر هریک فضای مناسبی برای اقامت گردشگران فراهم نموده اند. با خبرنگاران همراه باشید.

26 اردیبهشت 1401

خطر انفجار در کمین کاخ سعدآباد

رئیس سابق کاخ سعدآباد در مراسم تودیع خود نسبت به قرارگیری این مجموعه در خطر انفحار به علت لوله های گاز فرسوده هشدار داد.

17 اردیبهشت 1401

خشم کاربران چینی از سانسور عجیب فیلم مشهور باشگاه مشت زنی

تغییر انتها بندی فیلم سینمایی باشگاه مشت زنی ساخته دیوید فینچر در کشور چین با خشم طرفداران این فیلم سینمایی همراه شد.

15 اردیبهشت 1401

راهنمای سفر به کمبریج، انگلستان

کمبریج، شهری احاطه شده در آثار معماری باشکوه و دیدنی است. شهری که در سنت و تاریخ غوطه ور است و آن را بیش از هر چیز به خاطر دانشگاه های تراز اولش در سطح جهان می شناسند. کالج های قدیمی این شهر میزبان تعدادی از بزرگترین دانشمندان جهان بوده اند. فضاهای سبز این...

6 اردیبهشت 1401

زخمی شدن شیر به دست بوفالو

خبرنگاران : حمله بوفالو به شیر نر را در این فیلم ببینید.

4 اردیبهشت 1401

جشن کریسمس ، رنگ های اصلی کریسمس در 25 دسامبر

جشن کریسمسکریسمس (یا جشن میلاد) جشن سالانه بزرگداشت تولد عیسی مسیح است که در تاریخ 25 دسامبر به عنوان یک جشن مذهبی و فرهنگی در میان میلیاردها نفر در سراسر جهان برگزار می گردد.

23 فروردین 1401

تصویب درخواست 109 ناشر برای دریافت کاغذ

به گزارش خبرنگاران ، به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، دومین جلسه کمیته تخصیص کاغذ معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارشنبه (دهم آذرماه 1400) در محل خانه کتاب و ادبیات ایران تشکیل شد و درخواست 109 ناشر برای دریافت کاغذ به تصویب...

20 فروردین 1401

دوستی بچه گربه با سگ بالغ

خبرنگاران: یک بچه گربه به سگ بالغ ابراز محبت کرد.

19 فروردین 1401

12 نکته کاربردی برای خانم هایی که تنها سفر می کنند

درست مانند بیشتر کسانی که در کشوری با آب وهوای 4 فصل زندگی می کنند، من نیز همه فصول را به جز زمستان دوست دارم. پس از زمستان سرد و وحشتناک 2015، نیاز داشتم تا به خودم این اطمینان را بدهم که در طول زمستان سال 2016 حداقل یک بار سفری به منطقه ای با آب وهوای گرم خواهم...

8 اسفند 1400

مرکز تبادل کتاب تهران، هدیه ای برای اهل کتاب و مطالعه

مرکز تبادل کتاب محلی است که از مدتی پیش حرکتی بسیار جالب و پسندیده توجه زیادی را به خود جلب کرده است. فرصتی پیش آمد تا گفتگویی با مدیر این مجموعه داشته باشیم.

8 اسفند 1400

امارت شارجه در یک نگاه

امارت شارجه یکی از 7 امارت کشور امارات متحده عربی است که به دو دریای عمان و خلیج فارس دسترسی دارد. همین دسترسی موجب شده تا امارت شارجه به یکی از امارت های مهم منطقه تبدیل گردد.

2 اسفند 1400

غذاهای محلی لندن؛ از چیپس و ماهی تا پنیرهای محلی

غذاهای محلی لندن را بیشتر با چیپس و ماهی می شناسند. اما این شهر غذاهای خوشمزه دیگری نیز دارد که در این مقاله به معرفی آن ها می پردازیم. با خبرنگاران همراه باشید.

29 بهمن 1400

برترین بازیگران سال 2021 به انتخاب نیویورک تایمز

برترین بازی ها را معمولا در برترین فیلم ها باید جستجو کرد. این کاملا طبیعی است چون اصلا بخش مهمی از برجستگی و اهمیت فیلم ها وابسته به بازی بازیگران آن هاست. سال جاری ترکیب های درخشانی از بازی های فوق العاده، فیلمنامه های خوب و کارگردانی های هنرمندانه...

24 بهمن 1400

تجربه حضور روی پل های شیطان (قسمت اول)

معماری قرون گذشته سرشار از اسراری است که مدت ها است توجه بشر را معطوف به خود نموده و چه بسی حیرت او را برانگیخته اند؛ سازه هایی که به نام پل شیطان شناخته می شوند، نیز از این جمله هستند.

21 بهمن 1400

خانه ای در تهران که برای ساختش حتی یک درخت قطع نشد

هنوز در تهران امروز می توانیم شاهد بناهایی باشیم که ساعت ها می گردد آن را دید و معمارش را برای خلق چنین بنایی تحسین کرد. مجتمع مسکونی نیاوران که به وسیله معمار خوش ذوق جوان، محمدرضا نیکبخت، طراحی شده است، یکی از این هاست. با خبرنگاران همراه باشید.

14 بهمن 1400

10 جایی که قبل از مرگ باید دید

پس از 15 سال مسافرت دنیای و حرفه ای، به عنوان نویسنده سفر نامه، لیستی کاملا شخصی از مکان های مشهور دنیاگرد پسند، جمع آوری نموده ام که احساس می کنم ارزش بازدید دارند. بسیاری از بنا های این لیست جزو میراث دنیای یونسکو و از عجایب دنیا هستند و این موضوع تصادفی...

7 بهمن 1400

برای شام شب یلدا چی بپزم؟

هزاران سال است که ایرانیان یلدا را جشن می گیرند و از زایش دوباره خورشید در اولین روز زمستان استقبال می نمایند. این شب با فرهنگ عامه ما ایرانی ها گره خورده است و همه ما بخشی از خاطرات کودکی مان را با شب یلدا ساخته ایم. درست در شروع فصل زمستان که طولاترین...

3 بهمن 1400

نامه ضرغامی به وزرای نفت و نیرو برای حمایت از فراوری صنایع دستی

ایلنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، نامه ضرغامی به وزرای نفت و نیرو برای حمایت از فراوری صنایع دستی ارسال شد.

27 دی 1400

شبنم قلی خانی با لباس چریکی روی ریل قطار

شبنم قلی خانی عکس هایی با لباس چریک ها در روی ریل قطار از خود منتشر کرد.

25 دی 1400

وزیر میراث فرهنگی بر برطرف موانع توسعه گردشگری تمرکز نموده است

ایرنا/ براساس سخنان نماینده مجلس و آخرین اخبار بدست آمده، وزیر میراث فرهنگی بر برطرف موانع توسعه گردشگری تمرکز نموده است.

22 دی 1400
تعداد: (128)