موسیقی

هتل ها و مراکز اقامتی محمودآباد، از متل شهر قصه تا هتل پنج ستاره مروارید خزر

هتل های محمود آباد و متل های این شهر همانند متل شهر قصه، هتل ماهان، هتل صدف، هتل دلمون، هتل اکسین و هتل مروارید خزر هریک فضای مناسبی برای اقامت گردشگران فراهم نموده اند. با خبرنگاران همراه باشید.

26 اردیبهشت 1401

جشن کریسمس ، رنگ های اصلی کریسمس در 25 دسامبر

جشن کریسمسکریسمس (یا جشن میلاد) جشن سالانه بزرگداشت تولد عیسی مسیح است که در تاریخ 25 دسامبر به عنوان یک جشن مذهبی و فرهنگی در میان میلیاردها نفر در سراسر جهان برگزار می گردد.

23 فروردین 1401

برترین بازیگران سال 2021 به انتخاب نیویورک تایمز

برترین بازی ها را معمولا در برترین فیلم ها باید جستجو کرد. این کاملا طبیعی است چون اصلا بخش مهمی از برجستگی و اهمیت فیلم ها وابسته به بازی بازیگران آن هاست. سال جاری ترکیب های درخشانی از بازی های فوق العاده، فیلمنامه های خوب و کارگردانی های هنرمندانه...

24 بهمن 1400

برای شام شب یلدا چی بپزم؟

هزاران سال است که ایرانیان یلدا را جشن می گیرند و از زایش دوباره خورشید در اولین روز زمستان استقبال می نمایند. این شب با فرهنگ عامه ما ایرانی ها گره خورده است و همه ما بخشی از خاطرات کودکی مان را با شب یلدا ساخته ایم. درست در شروع فصل زمستان که طولاترین...

3 بهمن 1400

سلفی آناهیتا درگاهی با سگ خسته اش

خبرنگاران: آناهیتا درگاهی تازه ترین عکسی را که برای انتشار برگزیده، یک سلفی به همراه سگ است.

4 مهر 1400

آشنایی با دهکده سیدی بوسعید تونس و زیبایی هایش

دهکده سیدی بوسعید تونس روی یک صخره بزرگ و شیب دار قرار گرفته و با چشم انداز ها مدیترانه ای هیجان انگیز احاطه شده است. این مکان در مقابل سر و صدا و شلوغی تونس، مانند پادزهر و همچنین مقصدی مجذوب کننده برای گشت و گذار مردم محلی و بازدیدکنندگان است. خیابانهای...

4 شهریور 1400

تنها بلندگوی بلوتوثی دنیا با نور پس زمینه و آبشار کوچک آرامش بخش

احتمالا اگر شما بخواهید از یک بلندگوی بلوتوثی قابل حمل برای پخش موسیقی در خانه یا روی میز کارتان استفاده کنید؛ به طور همزمان نیاز به یک چراغ با نور پس زمینه داشته باشید و البته بخواهید از یک سیستم آبشار داخلی برای تغییر روحیه و نتایج آرامش بخش سود ببرید؛...

22 خرداد 1400

عمق انسانی شعرهای خیام هنرمندی او بود

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در خوزستان، در ویژه برنامه مجازی بزرگداشت حکیم عمر خیام نیشابوری با عنوان این قافله عمر علی محمد گیتی فروز، حکیم عمر خیام را از معدود کسانی دانست که ملقب به حکیم بوده است و بیان نمود: خیام در همه رشته ها از علوم، فنون، فلسفه،...

20 خرداد 1400

دراکولا، قسمت دوم؛ سقوط هلیکوپتر دراکولا

خبرنگارانـ قسمت دوم سریال دراکولا به تهیه کنندگی و کارگردانی مهران مدیری روز سه شنبه 10 فروردین 1400 وارد شبکه نمایش خانگی شد.

28 فروردین 1400

آثار مثبت حرکات کششی بر فشار خون

انجام حرکات کششی می تواند گزینه ای بهتر از پیاده روی روزنامه برای افراد مبتلا به فشار خون بالا یا آنهایی باشد که در معرض خطر ابتلا به این شرایط قرار دارند.

7 فروردین 1400

سامسونگ از گلکسی بادز پرو رونمایی کرد

سامسونگ در مراسم امروز از گلکسی بادز پرو با قیمت 199 دلار رونمایی کرد. گلکسی بادز پرو پرمیوم ترین ایربادز بدون سیمی است که این شرکت کره ای تا به امروز فراوری نموده است.

27 بهمن 1399

ناگفته های زندگی کشتی گیر معروف در رادیو روایت می شود

مجموعه رادیویی سکو به روایتگری از زندگی علیرضا حیدری کشتی گیر سابق تیم ملی می پردازد.

10 آبان 1399

پخش سریال جدید از استاد شهریار

با نزدیک شدن به روز شعر و ادب فارسی و درگذشت استاد شهریار، سریال جدید رادیویی آن سیزده از عالم به در به کارگردانی ایوب آقاخانی از 2 شبکه رادیویی نمایش و ایران پخش می گردد.

5 آبان 1399

معرفی کامل جاذبه های دهلی

جاذبه های دهلیپایتخت هند یعنی شهر دهلی اولین مقصدی است که هنگامی که برای دیدن هند سفر می کنید، با آن روبرو می شوید. شاید برخی از گردشگران فقط در فرودگاه دهلی بمانند و مقصد دیگری را انتخاب نمایند اما بیشتر افراد برای دیدن جاذبه های دهلی وارد این شهر می...

24 خرداد 1399

جدیدترین عکس از رضا صادقی و دخترش

رضا صادقی، خواننده موسیقی پاپ، آهنگ ساز، ترانه سرا، ایرانی اهل بندرعباس است. جدیدترین عکس از رضا صادقی و دخترش در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

6 خرداد 1399

آشنایی با ساز دوزله

ساز دوزله یا دونای از سازهای تاریخی است که به دوران تمدن مصر و ایران باستان برمی شود و اختراع آن را به ایرانیان نسبت می دهند.

15 فروردین 1399

جدال انگشتان هنرمند بلژیکی با پیانو

حضور تک پیانو در صحنه اجرا، شاید در بدو امر کمی خسته کننده به نظر برسد اما مهارت فلوریان نواک بلژیکی در نواختن و حرکات نرم انگشتانش بر روی کلاویه ها، نگذاشت این حس بر سن نیمه پر وحدت غلبه کند.

14 فروردین 1399

بوم گردی، دهکده ای برای رفتن به گذر زمان

بنا های بومی که چند سالی است به داد فراموشی آیین های محلی رسیده است.

19 دی 1398

تهیه کننده متری شیش و نیم در رادیو، چرا تماشاگران سینما زیاد نمی گردد؟

سید جمال ساداتیان، تهیه کننده فیلم متری شیش و نیم مهمان برنامه نمای نقره ای رادیو نمایش می گردد.

11 آبان 1398