پیروزی اینتر با درخشش خواکین کوریا، برد پرگل اتلتیکو مادرید مقابل رئال بتیس

به گزارش وبلاگ توسعه زندگی، خبرگزاری خبرنگاران- اینتر در روز درخشش خوآکین کوره آ توانست با دو گل بر اودینزه غلبه نموده و فاصله با صدرنشینان را موقتا به 4 امتیاز کاهش دهد.

پیروزی اینتر با درخشش خواکین کوریا، برد پرگل اتلتیکو مادرید مقابل رئال بتیس

به گزارش وبلاگ توسعه زندگی، چارچوب شناسی خواکین کوریا و بریس او، دفاع منسجم اودینزه را تسلیم کرد و اینتر به بردی ارزشمند در جوزپه مه آتزا رسید. خواکین کوریا، مهاجم 27 ساله اینتر با زدن دو گل زیبا به اودینزه، مرد اول تیمش در راه کسب پیروزی مقابل اودینزه بود. نراتزوری همچنان امیدوارانه به تعقیب ناپولی و میلان ادامه می دهد.

از هفته یازدهم لیگ ایتالیا امروز اینتر در سن سیرو میزبانی از اودینزه را برعهده داشت. اینتر در رده سوم قرار داشت و اودینزه که تنها 11 امتیاز کسب نموده بود تیم چهاردهم جدول بود. نرازتوری برای نزدیک تر شدن به میلان و ناپولی باید از این بازی سه امتیاز را کسب می کردند. بازی با حملات اینتر آغاز شد ولی اولین موقعیت گلزنی مسابقه را اودینزه در دقیقه 5 خلق کرد هرچند شوت لارسن چندان محکم نبود و در آغوش سمیر هندانوویچ جای گرفت.

15 دقیقه بعد روی کرنر ارسالی چالهان اوغلو، رانکویا با ضربه سر دروازه اودینزه را تهدید کرد ولی توپ با اختلافی اندک از روی تیر افقی راهی اوت شد. در دقایق پایانی نیز پاس چالهان اوغلو به بارلا با شوت این بازیکن همراه شد ولی با برخورد به مدافعان راهی به دروازه پیدا نکرد. نیمه اول با رجحان نسبی اینتر همراه بود ولی در نهایت بدون گل مساوی تمام شد.

حملات اینتر در دقیقه 60 به ثمر نشست. خواکین کوره آ با یک حرمت انفرادی تا محوطه جریمه پیشروی کرد و با یک ضربه بسیار تماشایی دروازه اودینزه را باز کرد. همین بازیکن دقیقه 68 گل دوم خود و اینتر را به ثمر رساند. ستاره آرژانتینی روی پاس دامفریس توپ را به طاق دروازه چسباند تا اینتر 2-0 پیش بیفتد. دقیقه 82 اودینزه به وسیله جرارد دلوفئو فاصله را به یک گل کاهش داد ولی یاری داور به درستی پرچم زد و گل را مردود اظهار داشت. در نهایت این بازی با رجحان 2-0 اینتر تمام شد و نراتزوری 24 امتیازی شدند.

توضیح گل ها:

اینتر 1-0 اودینزه؛ خواکین کوریا 60`: پاس از خط دفاعی در میانه میدان به خواکین کوریا رسید. این مهاجم آرژانتینی هم با سرعت و تکنیک بالای خود، پس از طی کردن مسافتی قابل توجه وارد محوطه جریمه شد و شوت زد تا یک گل انفرادی زیبا به ثمر برساند.

اینتر 2-0 اودینزه؛ خواکین کوریا 68`: پاس عرضی دنزل دومفریز به خواکین کوریا رسید و او که در زاویه مناسبی برای شوت زنی قرار داشت، با یک شوت محکم دروازه اودینزه را گگردد.

اینتر برای جا نماندن از کورس قهرمانی در سری آ به سه امتیاز حساس ملاقات با اودینزه نیاز داشت و اگرچه نیمه نخست این ملاقات در ورزشگاه سن سیرو با تساوی بدون گل به اتمام رسید، اما نراتزوری در نیمه دوم با خواکین کوره آ به این پیروزی مهم دست یافت. این مهاجم آرژانتینی در دقایق 60 و 68 دروازه اودینزه را باز نموده و دو دقیقه بعد از زدن گل دوم نیز جای خود را به الکسیس سانچس داد.

اینتر در تابستان سال جاری و در هفته های پایانی روملو لوکاکو، برترین گلزن سال های اخیر خود را از دست داد و سیمونه اینزاگی، سرمربی تازه نراتزوری از همان ابتدا تاکید به جذب خواکین کوره آ، شاگرد سابق خود در لاتزیو داشت. این ستاره گلزن در همین هفته های کوتاه حضور در ترکیب اینتر نشان داده گلزن قهاری محسوب می گردد و این یعنی اصرار سیمونه اینزاگی برای انتقال خواکین کوره آ بی علت نبوده است. خواکین کوره آ در هر چهار بار آخری که در سری آ پیروز به گلزنی شده، دبل نموده و در واقع به زدن یک گل راضی نشده است. در واقع، هیچ بازیکنی از ابتدای ماه آوریل به میزان دوسان ولاهوویچ در رقابت ها پیروز به ثبت دبل نشده و هر دو بازیکن چهار بار این کار را انجام داده اند.

- اتلتیکو مادرید و رئال بتیس در چارچوب بازی های هفته دوازدهم فصل 22-2021 لالیگا به مصاف هم رفتند که در نهایت اتلتیکو مادرید پیروز شد با نتیجه 3-0 پیروز این ملاقات گردد. بدین ترتیب اتلتیکو مادرید به رده چهارم صعود و رئال بتیس به رده پنجم سقوط کرد. کلودیو براوو، دروازه بان رئال بتیس در این ملاقات هفت سیو داشت.

توضیح گل ها:

اتلتیکو مادرید 1-0 رئال بتیس؛ یانیک کاراسکو 26`: آنخل کوریا توپ را به کاراسکو که درون محوطه جریمه بود پاس داد. این بازیکن پس از سر توپ زدن به مدافع رئال بتیس، با شوتی محکم و زیبا دروازه این تیم را از زاویه بسته باز کرد.

اتلتیکو مادرید 2-0 رئال بتیس؛ جرمن پتزلا 63`: آنتوان گریزمان ضربه کرنر را ارسال کرد و جرمن پتزلا به اشتباه با ضربه سر دروازه خودی را باز کرد.

اتلتیکو مادرید 3-0 رئال بتیس؛ ژائو فلیکس 80`: پاس در عمق عالی و زیبای کاراسکو در پشت مدافعان بتیس به ژائو فلیکس رسید. این مهاجم نیز به خوبی قدر این موقعیت را دانست و گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "پیروزی اینتر با درخشش خواکین کوریا، برد پرگل اتلتیکو مادرید مقابل رئال بتیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی اینتر با درخشش خواکین کوریا، برد پرگل اتلتیکو مادرید مقابل رئال بتیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید