احتمال ماندن گتوسو در ناپولی

به گزارش وبلاگ توسعه زندگی، سرمربی 43 ساله آبی پوشان ناپل ممکن است فصل آینده هم هدایت این تیم را عهده دار باشد.

احتمال ماندن گتوسو در ناپولی

به گزارش وبلاگ توسعه زندگی، جنارو گتوسو که پیش از این گفته می شد با انقضای قرارداد کنونی اش در پایان فصل جاری از هدایت تیم فوتبال ناپولی کنار خواهد رفت، حالا به نظر می رسد ممکن است در نظرش تجدیدنظر کند و در این تیم بماند.

روزنامه ایتالیایی ایل ماتینو چاپ ناپل گزارش می دهد که یخ سرد روابط گتوسو و آئورلیو دلورنتیس (رئیس باشگاه) به تدریج در حال آب شدن است و این مربی ایتالیایی پایان ممکن است به حضورش روی نیمکت ناپولی ادامه دهد.

طبق این گزارش؛ گتوسو به دلیل حمایت هایی که کریستیانو جیونتولی مدیر ورزشی ناپولی از او در طول فصل داشته و به واسطه رابطه خوبی که با بازیکنانش دارد، آماده شنیدن پیشنهاد جدید از سوی باشگاه ناپولی برای تمدید قراردادش است.

ناپولی که در چهار بازی اخیر خود در سری A ایتالیا، سه برد و یک مساوی کسب کرده، در حاضر با 66 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی این رقابت ها و در کورس قهرمانی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپاست.

همین کسب نتایج خوب اخیر ناپولی در این مقطع حساس از فصل سبب شده تا دلورنتیس برای ارائه قرارداد جدید به سرمربی پیشین میلان متقاعد شود. ناپولی با گتوسو در فصل 20-2019 فاتح جام حذفی ایتالیا شد.

پیش از این گفته می شد این مربی ایتالیایی با باشگاه فیورنتینا برای عقد قراردادی دو ساله به توافق رسیده است و از تابستان پیش رو هدایت بنفش پوشان فلورانس را برعهده خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "احتمال ماندن گتوسو در ناپولی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال ماندن گتوسو در ناپولی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید