نارضایتی مهاجم بلژیکی از شرایطش در چلسی؛ لوکاکو در پی بازگشت به اینتر

به گزارش وبلاگ توسعه زندگی، خبرگزاری خبرنگاران- مهاجم بلژیکی چلسی، در اوایل ماه جاری میلادی در گفتگویی مدعی شده که از شرایط این تیم راضی نیست.

نارضایتی مهاجم بلژیکی از شرایطش در چلسی؛ لوکاکو در پی بازگشت به اینتر

به گزارش وبلاگ توسعه زندگی، لوکاکو در پنجره جابجایی تابستانی و با امضای قراردادی به ارزش 97.5 میلیون پوند از اینتر جدا شده و به چلسی برگشت. او پس از بازگشتش به این تیم در فاصله یک دهه پس از اولین باری که در استمفوردبریج حضور پیدا نموده بود تا به حال هفت گل در 18 بازی به ثمر رسانده اما چند هفته قبل دچار مصدومیت از ناحیه مچ پا شد و پس از آن نیز به ویروس کرونا مبتلا شد. همین باعث شد که این بازیکن در 13 بازی اخیر تنها یک بار به صورت کامل 90 دقیقه در ترکیب چلسی به میدان برود که در جریان تساوی 1-1 مقابل برایتون بود.

این ستاره بلژیکی در مصاحبه با اسکای اسپورت ایتالیا گفت: من از نظر فیزیکی شرایط خوبی دارم. از موقعیت فعلی خیلی راضی و خرسند نیستم اما فکر می کنم این طبیعی است. فکر می کنم سرمربی تیم تصمیم گرفته از سیستم متفاوتی استفاده کند اما من باید با آن کنار بیایم و رفتار حرفه ای در قبال این تصمیم داشته باشم. من از این شرایط راضی نیستم اما این کار من است و نباید تسلیم شوم.

لوکاکو درباره سبک جدایی اش از اینتر پس از کسب عنوان قهرمانی لیگ ایتالیا نیز گفت: من فکر می کنم هیچکدام از اتفاقاتی که رخ داد نباید به این شکل رخ می داد. سبک جدا شدن من از اینتر و رفتاری که با طرفداران این تیم کردم. از این که چنین اتفاقاتی رخ داد بسیار ناراضی هستم چون این اتفاق در زمان درستی رخ نداد. من همواره گفتم که اینتر را دوست دارم و روزی دوباره برای آنها به میدان خواهم رفت. واقعا امیدوارم چنین اتفاقی رخ داد. من عاشق ایتالیا هستم.

او در ادامه درباره اتفاقاتی که در جریان ترک اینتر رخ داد اضافه نمود: الان زمان مناسبی برای صحبت درباره این اتفاق و مطرح کردن این موضوع است که واقعا چه شرایطی پیش آمد و نیازی هم نیست که حرف بدی درباره کسی زده گردد چون من چنین فردی نیستم. واقعا می خواهم از هوداران اینتر عذرخواهی کنم چون فکر می کنم نباید به آن شکل از این تیم جدا می شدم. اول از همه باید با شما حرف می زدم، خصوصا پس از تمام کارهایی که برای من، خانواده ام، مادرم و پسرم نموده بودید. من هرگز این اتفاقات را فراموش نخواهم کرد.. از صمیم قلبم امیدوارم بار دیگر به اینتر برگردم.

لوکاکو با مصاحبه اخیر، نه تنها دل طرفداران اینتر را به دست نیاورد بلکه نزد طرفداران چلسی نیز منفور شد! روملو لوکاکو مصاحبه ای جنجالی با اسکای اسپورت داشته است. مهاجم بلژیکی در این مصاحبه از شرایط خود در چلسی ابراز نارضایتی کرد و از امیدواری خود برای بازگشت به اینتر صحبت به میان آورد. با این حال به نظر می رسد طرفداران نراتزوری در شهر میلان، منتظر لوکاکو نیستند. طرفداران اینتر با بنر زیر به صحبت های لوکاکو واکنش نشان دادند: کسانی که زیر باران از ما فرار می نمایند مهم نیستند، بلکه کسانی که در طوفان کنار ما می مانند، مهم هستند. خداحافظ روملو.

اخیرا اسکای اسپورت، مصاحبه ای جنجالی از روملو لوکاکو منتشر کرد. مهاجم بلژیکی در این مصاحبه از شرایط خود در چلسی ابراز نارضایتی کرد و از امیدواری خود برای بازگشت به اینتر صحبت به میان آورد.

پس از این مصاحبه، بسیاری از منابع ایتالیایی به شایعات پیرامون بازگشت لوکاکو به اینتر دامن زدند. کوریره دلا سرا مدعی شد، روابط لوکاکو و توخل از هفته ها قبل دچار مشکل شده و این بازیکن از همان موقع به فکر بازگشت به اینتر بوده است. لوکاکو احساس مهم بودن و شادابی خود را در چلسی از دست داده است. اگر شرایط عوض نگردد، مدیران چلسی برای جلوگیری از گسترس حواشی، حاضر هستند لوکاکو را در همین ژانویه به اینتر قرض بدهند. لوکاکو بی علت در مورد بازگشت به اینتر صحبت ننموده و در پشت صحنه، خبرهایی واقعی وجود دارد.

با این حال مت لاو، خبرنگار نزدیک به چلسی، شرایط کنونی میان توخل و لوکاکو را آرام توصیف کرد. مصاحبه لوکاکو به 3 هفته پیش یعنی اوج دوران ناامیدی و ناراحتی او مربوط می گردد اما بنا به دلایلی نامشخص، اسکای اسپورت این مصاحبه را دیروز پخش کرد. فاکتور زمان در بیان احساسات و صحبت های افراد بسیار تاثیرگذار است. لوکاکو این صحبت ها را 3 هفته پیش تحت تاثیر شرایط موجود اعلام کرد اما اکنون اوضاع آرام است. مهاجم بلژیکی پس از بازی با استون ویلا دوباره حس خوبی دارد و پس از مصاحبه با توخل، به آینده امیدوار شده است. آینده لوکاکو در چلسی به شرایط و احساس این بازیکن در نیم فصل دوم بستگی دارد.

روملو لوکاکو اخیرا مصاحبه ای اختصاصی با اسکای اسپورت داشته و در مورد شرایطش در چلسی و نحوه جدایی از اینتر صحبت نموده است: از لحاظ بدنی فرم مناسبی دارم، اما بابت شرایط فعلی ام در چلسی شاد نیستم. توخل سیستم متفاوتی را برای بازی تیم در نظر گرفته است. از شرایطم رضایت ندارم اما الان زمان تسلیم شدن نیست. من یک بازیکن حرفه ای هستم و تسلیم نخواهم شد.

لوکاکو در ادامه از حواشی ایجاد شده در زمان جدایی او از اینتر سخن گفت: فکر می کنم تمام اتفاقات تابستان گذشته به شکلی رقم خورد که تصورش را نمی کردیم؛ نحوه جدایی از باشگاه، جوری که من اینتر را ترک کردم و نحوه برقراری ارتباطم با طرفداران اینتر. این ها من را آزار می داد چون تصور می کردم که آن زمان، زمان درستی برای صحبت کردن درباره این موضوع نبود.

الان زمان مناسبی برای صحبت کردن و بیان احساساتم است. همواره گفته ام که اینتر در قلب من قرار گرفته است. می دانم که روزی به اینتر بر می گردم و امیدوارم که این طور گردد. من عاشق کشور ایتالیا هستم. حالا زمان درستی برای حرف زدن است و باید به مردم اجازه بدهیم که از اتفاقات تابستان آگاه شوند. از صمیم قلبم امیدوارم که یک روز به اینتر برگردم، نه در انتها دوران فوتبالم بلکه در زمانی که هنوز سطح بالایی دارم تا بتوانیم موفقیت های بیشتری را در کنار هم به دست بیاوریم. می خواهم از طرفداران اینتر عذر خواهی کنم، زمان بندی مناسبی برای بیان حرف هایم نداشتم. کار هایی که شما برای من و خانواده ام انجام دادید را تا ابد فراموش نخواهم کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "نارضایتی مهاجم بلژیکی از شرایطش در چلسی؛ لوکاکو در پی بازگشت به اینتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نارضایتی مهاجم بلژیکی از شرایطش در چلسی؛ لوکاکو در پی بازگشت به اینتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید