نیمار: دوست دارم با ایبراهیموویچ هم بازی شوم

به گزارش وبلاگ توسعه زندگی، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن تاکید نمود که دوست دارد با زلاتان ایبراهیموویچ در یک تیم بازی کند.

نیمار: دوست دارم با ایبراهیموویچ هم بازی شوم

به گزارش وبلاگ توسعه زندگی و به نقل از اسپورت مدیاست، زلاتان ایبراهیموویچ انتها بعد از چند پیشنهاد خوبی که داشت تصمیم گرفت به رقابت های سری A برگردد تا پیراهن میلان را بر تن کند.

نیمار درباره این سوال که دوست دارد با چه بازیکنی هم بازی گردد، گفت: من دوست داشتم با اسطوره هایی مثل زین الدین زیدن و روماریو هم بازی شوم همچنان که دوست دارم پیراهنم را با زلاتان عوض کنم و با او هم بازی شوم.

او درباره هدف بزرگ خود در فصل جاری گفت: صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا رویای بزرگ من در فصل جاری است و امید زیادی دارم که قهرمانی در کوپا آمه ریکا را هم به دست آورم.

این فوق ستاره برزیلی درباره سال 2019 گفت: سال 2019 برای من بد بود چرا که آسیب دیدگی های طولانی مدت داشتم با این حال چیزهای زیادی یاد گرفته ام که به من یاری خواهد نمود. خوشبختانه در شرایط کنونی تیم خوبی در پاری سن ژرمن داریم و این فرصت برای ما مهیاست که قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آوریم.

فصل برای نیمار بسیار بد شروع شد و در تابستان تا آستانه جدایی از پاری سن ژرمن پیش رفت و به همین خاطر هم توخل چند بازی او را از ترکیب اصلی کنار گذاشت اما بعد از برگشت به ترکیب توانسته عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "نیمار: دوست دارم با ایبراهیموویچ هم بازی شوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیمار: دوست دارم با ایبراهیموویچ هم بازی شوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید