اخبار مجلس

وزیر میراث فرهنگی بر برطرف موانع توسعه گردشگری تمرکز نموده است

ایرنا/ براساس سخنان نماینده مجلس و آخرین اخبار بدست آمده، وزیر میراث فرهنگی بر برطرف موانع توسعه گردشگری تمرکز نموده است.

22 دی 1400

هزینه CAS برای رسیدگی به پرونده استراماچونی پرداخت شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، احمد مددی گفت: با پیگیری های به عمل آمده، هزینه رسیدگی به پرونده استراماچونی در CAS پرداخت شد.

6 مرداد 1400

درخواست نانسی پلوسی برای تشکیل کمیسیونی مشابه 11 سپتامبر

نانسی پلوسی در نامه ای به دموکرات ها با اعلام تدابیر شدید امنیتی برای نمایندگان کنگره که به واشنگتن دی.سی رفت و آمد دارند، تأکید کرد که قانونگذاران برای بررسی آشوب ششم ژانویه علیه کنگره به تشکیل کمیسیونی از نوع 11 سپتامبر نیاز دارند.

15 اسفند 1399

عواقب تعجیل در تصویب طرح مالیات بر عایدی سرمایه

یکی از اولین طرح هایی که در دوره مجلس یازدهم در کمیسیون اقتصادی اعلام وصول شد طرح اقتصادیات بر عایدی سرمایه بود که باهدف کاهش منافع و افزایش هزینه های سوداگری در بازار دارایی ها ازجمله بازار مسکن، ارز، طلا، سکه، خودرو و امثالهم تنظیم شده بود.

2 اسفند 1399

بایدن به ترامپ هشدار داد

خبرنگاران : رئیس جمهور منتخب آمریکا نسبت به پیامدهای تاخیر در امضای لایحه یاری رسانی در زمینه شیوع کرونا هشدار داد.

15 بهمن 1399

حفاظت از منابع محیط زیست در برنامه هفتم توسعه پررنگتر دیده می گردد، برطرف خلاهای قانونی زیست محیطی

خبرنگاران/خراسان رضوی رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس گفت: در برنامه هفتم توسعه، حفاظت از منابع پایه محیط زیست و منابع طبیعی پررنگ تر دیده خواهد شد و موضوعات مختلف زیست محیطی در تدوین برنامه توسعه بیشتر دخالت داده می گردد.

13 آذر 1399

بانک اطلاعاتی نخبگان ورزش بانوان ایلام تشکیل می گردد

خبرنگاران/ایلام معاون توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام از تشکیل بانک اطلاعاتی نخبگان ورزش بانوان استان اطلاع داد.

9 آبان 1399

عملیات نجات مجروحان مالی جنگ کرونا

عملیات نجات مجروحان مالی جنگ با کرونا در کشور با اولویت تامین نقدینگی واحدها و بنگاه های آسیب دیده در حال اجرایی شدن است با این حال هنوز درباره خون رسانی به بنگاه های مجروح شده و از نفس افتاده تردیدهای جدی وجود دارد.

14 خرداد 1399

مصاحبه، ماجد غماس: مردم عراق پیگیر اجرای مصوبه مجلس برای خروج نظامیان آمریکایی هستند

نماینده مجلس اعلای اسلامی عراق در ایران با بیان اینکه مردم خواهان اجرایی شدن مصوبه مجلس عراق برای خروج نظامیان آمریکایی از کشورشان هستند، گفت: عراق روزهای سختی درپیش دارد باید منتظر فشار آمریکا علیه دولت بغداد برای اجرایی نکردن مصوبه باشیم.

11 فروردین 1399

پلوسی دادستان های دادگاه استیضاح ترامپ را معین کرد

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا امروز چهارشنبه دو نفر از اعضای ارشد این مجلس را به عنوان دادستان های دادگاه استیضاح دونالد ترامپ معین کرد.

13 اسفند 1398

بهره برداری از سالن ترانزیت فرودگاه بین المللی چابهار- کنارک

سالن ترانزیت فرودگاه بین المللی چابهار- کنارک با حضور مشاور رئیس جمهور و استاندار سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید.

18 دی 1398

مدارس و مهدکودک های البرز تعطیل شد، بیماران قلبی و تنفسی مرخصی بگیرند

خبرنگاران/البرز مدارس ابتدایی و مهدکودک های استان البرز به جز شهرستان های طالقان و بخش آسارا با تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوا فردا چهارشنبه 22 آبان تعطیل شد.

15 دی 1398

اتاق فکر سازگاری با کم آبی در البرز تشکیل گردد

دبیر کارگروه ملی سازگاری با کم آبی گفت: کم آبی در استان البرز زاییده توسعه نامتوازن با سرزمین و منابع آب است.

6 آذر 1398

لاریجانی: از اظهارات بن سلمان درباره حل اختلافات با ایران استقبال می کنیم

رئیس مجلس شورای اسلامی ایران ضمن استقبال از اظهارات ولی عهد سعودی درباره حل اختلافات ریاض و تهران، تأکید کرد که چنین گفت وگویی می تواند بسیاری از مسائل را حل نماید.

18 آبان 1398