همایشها و نمایشگاه ها

جایزه جهانی سفر به رهبران گردشگری خاورمیانه رسید

برندگان 25مین جشنواره جایزه جهانی سفر در هتل والدورف آستوریای راس الخیمه معرفی شدند.

28 اردیبهشت 1401

راهنمای سفر به کمبریج، انگلستان

کمبریج، شهری احاطه شده در آثار معماری باشکوه و دیدنی است. شهری که در سنت و تاریخ غوطه ور است و آن را بیش از هر چیز به خاطر دانشگاه های تراز اولش در سطح جهان می شناسند. کالج های قدیمی این شهر میزبان تعدادی از بزرگترین دانشمندان جهان بوده اند. فضاهای سبز این...

6 اردیبهشت 1401

کارت گردشگری نیس (French Riviera Pass) چیست؟

نیس در کشور فرانسه قرار گرفته است و با جاذبه های تاریخی و تفریحی متعدد به مقصدی مهم در گردشگری دنیا تبدیل شده است. با استفاده از کارت گردشگری نیس، می توانید با هزینه ای کمتر و شرایطی آسان تر از این شهر مشهور تماشا کنید.

28 فروردین 1401

تلفیق دو مجموعه بزرگ هنری روسیه در موزه های مسکو و سن پترزبورگ

مجموعه آثار سرگئی شاوکین و ایوان موروزوف که در دو موزه آرمیتاژ و پوشکین تقسیم شده بودند، تابستان سال جاری دوباره به صورت یک مجموعه واحد درمعرض نمایش قرار می گیرند.

5 اسفند 1400

وزیر صمت: مالیات فراوری کم می گردد

تهران (پانا) - وزیر صمت گفت رئیس جمهوری قول داده است که مالیات فراوری را از 25 درصد به 10 درصد برساند و قدم اول با کاهش 5 درصدی سال آینده برداشته می گردد.

27 بهمن 1400

رونمایی از خودروی ملی ترکیه

گروه سرمایه گذاری خودروسازی ترکیه موسوم به توگ (TOGG) اولین خودروی خود را در بزرگترین نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی دنیا CES در سال 2022 معرفی کرد.

26 بهمن 1400

شناسایی آلودگی ها با سامانه پایش پیوسته هوا

سامانه پایش پیوسته هوای ایران ساخت، آشکارسازی سریع و با تاخیر ذره های آلاینده را انجام می دهد و میزان آن را میزان گیری می کند.

12 بهمن 1400

10 جایی که قبل از مرگ باید دید

پس از 15 سال مسافرت دنیای و حرفه ای، به عنوان نویسنده سفر نامه، لیستی کاملا شخصی از مکان های مشهور دنیاگرد پسند، جمع آوری نموده ام که احساس می کنم ارزش بازدید دارند. بسیاری از بنا های این لیست جزو میراث دنیای یونسکو و از عجایب دنیا هستند و این موضوع تصادفی...

7 بهمن 1400

استفاده اشتراکی از دارایی های اطلاعاتی پیش نیاز توسعه ملی کشور است

دهقانی گفت: یکی از پیش نیاز های توسعه ملی در عصر امروز استفاده بهتر و اشتراکی از دارایی های اطلاعاتی یک کشور است و این مهم جز با اهتمام به نوعی هم افزایی فردی، سازمانی (مدیریتی و سیاستی)، اطلاعاتی، داده ای، سخت افزاری و نرم افزاری به دست نمی آید.

16 دی 1400

3 خوابگاه دخترانه در 3 استان کشور تحویل گرفته شد، 150 هزار دانشجوی دکتری شاغل به تحصیل داریم

زلفی گل گفت: 3 خوابگاه دخترانه دانشجویی نو در سه استان دامغان، ارومیه و سنندج احداث و تحویل وزارتخانه های علوم و بهداشت شد.

20 آبان 1400

سلفی آناهیتا درگاهی با سگ خسته اش

خبرنگاران: آناهیتا درگاهی تازه ترین عکسی را که برای انتشار برگزیده، یک سلفی به همراه سگ است.

4 مهر 1400

نگرانی از افزایش کتابسازی ها در کتاب های دفاع مقدسی، کوشش برای ماندن در بازار رقابتی نشر

محسن مهرآبادی، مدیرعامل مجمع ناشران دفاع مقدس در گفت و گو با خبرگزاری کتاب ایران ، با اشاره به شرایط نشر کتاب های دفاع مقدس گفت: شرایط چاپ آثار در این حوزه نسبت به سال های قبل خیلی بهتر شده است، به طوری که اگر در ابتدا فقط ناشران خصوصی محدودی به چاپ کتاب...

2 مرداد 1400

دهقان: باید 3 امتیاز ملاقات با ذوب آهن را می گرفتیم، بازیکنان آلومینیوم واقعاً جنگیدند

گروه استان ها- مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: باید 3 امتیاز بازی امروز را به طرفداران آلومینیوم تقدیم می کردیم که شادی آنها صد چندان گردد، اما متأسفانه روی اشتباه فردی گل دریافت کردیم.

20 تیر 1400

بازیگر مشهور انگلیسی وارد دنیای واقعی نقاشی شد

تهران (پانا)- تیموتی اسپال بازیگر مشهور انگلیسی نخستین نمایشگاه انفرادی نقاشی هایش را برگزار می نماید.

8 تیر 1400

فرهاد مجیدی مصدوم شد!، غیبت سرمربی استقلال مقابل الدحیل

یک خبرنگار عربستانی خاطرنشان کرد فرهاد مجیدی به دلیل مصدومیت در نشست خبری پیش از بازی با الدحیل شرکت نکرد

26 اردیبهشت 1400

آشنایی با دهکده تاریخی و گردشگری کردان

کردان یک دهکده تاریخی است که در حدود 25 کیلومتری شمال غربی شهر کرج در استان البرز و حدود 50 کیلومتری غرب تهران واقع شده است. این روستای نسبتا عظیم حدود 104 هکتار است و با دارا بودن ویلاهای بیشمار و بسیار زیبا برای گردشگران یک منطقه گردشگری و اقامتی جذاب محسوب...

19 اردیبهشت 1400

خبرنگاران ظریف وارد تاجیکستان شد

تهران- خبرنگاران- محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با استقبال رسمی مقام های دولت تاجیکستان ، شامگاه یکشنبه وارد فرودگاه بین المللی دوشنبه پایتخت این کشور شد.

10 اردیبهشت 1400

همایش علمی، فرهنگی عطار 20 فروردین به صورت برخط برگزار می گردد

به گزارشخبرنگار خبرنگاران در خراسان رضوی، قرار است در همایش علمی فرهنگی شیخ فریدالدین عطارنیشابوری پیغام هایی از دکتر حجت الله ایوبی، دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو، غلامعباس ارباب خالص، سفیر ایران در ترکمنستان و دکتر ناجی باکرجی، رئیس بارگاه مولانا...

8 اردیبهشت 1400

تکلیف سفر های نوروزی چه می گردد؟ خبرنگاران

به گفته سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا سفر های نوروزی با آغاز موج چهارم کرونا کاملا ممنوع خواهد شد و براساس پیگیری ها معین شده است که هم اکنون وزارت کشور، نیروی انتظامی و پلیس هدایت و رانندگی کشور درحال تدوین برنامه ای برای محدودکردن سفر های نوروزی...

16 فروردین 1400

درگذشت نماینده مجلس لبنان بر اثر کرونا

منابع خبری از درگذشت یکی از نمایندگان مجلس لبنان بر اثر ابتلا به کرونا خبر دادند.

17 اسفند 1399
تعداد: (41)