پروژه های مهم حوزه آب در کردستان طی 2 سال آینده به اتمام می رسد

به گزارش وبلاگ توسعه زندگی، مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران گفت: با توجه به ظرفیت های موجود از لحاظ فنی و اجرایی، پروژه های بزرگ حوزه آب در کردستان، طی 2 سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

پروژه های مهم حوزه آب در کردستان طی 2 سال آینده به اتمام می رسد

به گزارش وبلاگ توسعه زندگی از سنندج، سیدحسن رضوی مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران امروز در جریان در بازدید از سد آزاد با بیان اینکه کوشش می گردد هر 6 ماه یک پروژه حوزه آب در کردستان به اتمام برسد، گفت: مجموعه پروژه های حوزه آب در کردستان به شرط تامین اقتصادی، تا انتها سال 1402 به بهره برداری می رسد و این مهم با اراده ای که وجود دارد حتما محقق خواهد شد.

رضوی با بیان اینکه سه پروژه مهم حوزه وزارت نیرو در سه استان کشور از جمله کردستان در اولویت اتمام واقع شده است، اضافه کرد: در دولت سیزدهم آسیب های پروژه های تعریف شده و در حال اجرای دولت های قبلی آنالیز شده و این آسیب ها علاج بخشی می گردد.

او با بیان اینکه سیاست دولت سیزدهم عدم تعریف پروژه تازه است، ادامه داد: کوشش ما این است پروژه هایی که از قبل شروع شده و دارای اهمیت خاصی است در کمترین زمان به نتیجه برسد.

مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران به بهره برداری از پروژه انتقال آب از سد آزاد به سنندج در صورت تامین اعتبار قبل از شروع فصل گرما تاکید نمود و اضافه کرد: امیدواریم پروژه های مهم در دست اجرای سد های ژاوه و تصفیه خانه فاضلاب سنندج ظرف 6 ماه آینده به بهره برداری برسد.

رضوی اضافه کرد: پروژه ارتقای تصفیه خانه فاضلاب سنندج نیز با 80 درصد پیشرفت، تا انتها امسال به بهره برداری خواهد رسید تا زمینه برای آبگیری سد ژاوه نیز فراهم گردد.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "پروژه های مهم حوزه آب در کردستان طی 2 سال آینده به اتمام می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه های مهم حوزه آب در کردستان طی 2 سال آینده به اتمام می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید