رونمایی از خودروی ملی ترکیه

به گزارش وبلاگ توسعه زندگی، گروه سرمایه گذاری خودروسازی ترکیه موسوم به توگ (TOGG) اولین خودروی خود را در بزرگترین نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی دنیا CES در سال 2022 معرفی کرد.

رونمایی از خودروی ملی ترکیه

به گزارش وبلاگ توسعه زندگی، توگ با هدف ایجاد یک برند جهانی که 100 درصد مالکیت فکری و صنعتی آن متعلق به ترکیه است و هسته زیست بوم تحرک ترکیه را تشکیل می دهد، تأسیس شده است. این گروه برند جهانی خود را در نمایشگاه مذکور که نقطه تلاقی در دنیای فناوری است، معرفی کرد.

گورجان کاراکاش مدیرعامل توگ، در سخنانی در این نشست گفت که آن ها یک شرکت خودروسازی کلاسیک نیستند و گفت که ما خود را به عنوان یک شرکت فناوری تعریف می کنیم.

لازم به ذکر است بنا به اعلام گروه توگ، این اتومبیل با مدرنترین ویژگی های فنی و آخرین تکنولوژی سخت افزاری به بازار عرضه می گردد. این گروه با هدف فراوری خودرو ملی ترکیه و تبدیل آن به اولین مارک اتومبیل داخلی تاسیس شده است.

خودرو ملی ترکیه در طراحی مدرن و خاص خود از طرح لاله که ریشه در خاک آناتولی دارد الهام گرفته است. طرح مدرن آن بعلاوه از دوره سلجوقی الهام گرفته که نشانگر میراث فرهنگی و جغرافیای ترکیه است. فضای داخلی جادار و بسیار بزرگ این خودرو، راحتی و لذت بی نظیری را در خلال سفر های طولانی فراهم می نماید.

منبع: فرارو

به "رونمایی از خودروی ملی ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از خودروی ملی ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید