دهقان: باید 3 امتیاز ملاقات با ذوب آهن را می گرفتیم، بازیکنان آلومینیوم واقعاً جنگیدند

به گزارش وبلاگ توسعه زندگی، گروه استان ها- مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: باید 3 امتیاز بازی امروز را به طرفداران آلومینیوم تقدیم می کردیم که شادی آنها صد چندان گردد، اما متأسفانه روی اشتباه فردی گل دریافت کردیم.

دهقان: باید 3 امتیاز ملاقات با ذوب آهن را می گرفتیم، بازیکنان آلومینیوم واقعاً جنگیدند

به گزارش وبلاگ توسعه زندگی از اصفهان ، علی اکبر دهقان پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر ذوب آهن اصفهان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال، در نشست خبری گفت: به طرفداران خوب و پرکوشش آلومینیوم اراک درود می فرستم. باید 3 امتیاز بازی امروز را به طرفداران تیم تقدیم می کردیم که شادی آنها صد چندان گردد، اما متأسفانه روی اشتباه فردی گل دریافت کردیم ولی قول می دهیم در ادامه لیگ این تساوی را جبران کنیم.

وی اضافه نمود: شاهد بازی بسیار خوب و تاکتیکی به خصوص از سوی تیم آلومینیوم بودیم چون یک هفته روی تمام نقاط ضعف و قوت ذوب آهن کار کردیم. سرمربی تیم روی گلی که به ثمر رساندیم 4-5 جلسه کار نموده بود تا توانستیم به این شیوه گل بزنیم. خدا را شکر می کنم که توانستیم گل اول را به ذوب آهن بزنیم.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک ادامه داد: در نیمه اول شاهد یک بازی پایاپای بودیم و هم تیم ما موقعیت مناسب برای گلزنی داشت. باید تا پیش از دقیقه 15 به گل می رسیدیم و ذوب آهن هم موقعیت مناسبی برای رسیدن به گل داشت اما در نیمه دوم با توجه به صحبت های منصوریان در رختکن و مسائل تاکتیکی که به بازیکنان گوشزد کرد، توانستیم روی یک حرکت تکنیکی به گل برسیم. پس از این گل نیز می توانستیم باز هم اختلاف خود را با حریف بیشتر کنیم ولی متأسفانه بر اثر یک اشتباه فردی، ذوب آهن گل مساوی را به ما زد. در ادامه بازیکنان ما توانستند دوباره بازی را در دست بگیرند و حتی روی یکی، دو ضد حمله می توانستیم به ذوب آهن گل بزنیم که در نهایت بازی مساوی شد.

دهقان گفت: برای ذوب آهن در ادامه لیگ آرزوی پیروزیت می کنم. یک روی فوتبال برد و یک روی آن هم باخت یا مساوی است. روز گذشته هم در نشست خبری گفتم که هر تیمی بیشتر کوشش کند قطعاً مزد زحمات خود را می گیرد. بازیکنان ما بسیار دویدند و کوشش کردند و از همین جا به نمایندگی از کادرفنی دست تک تک آنها را می بوسم و به آنها یک خسته نباشید جانانه می گویم. بازیکنان تیمم واقعاً جنگیدند. به هر حال بازی حساسی بود و خیلی اتفاقات می توانست در آن رخ دهد بنابراین بازیکنان تمام انرژی خود را گذاشتند و تمام کوشش خود را انجام دادند.

وی با بیان اینکه طرفداران همیشه یار دوازدهم تیم ها هستند، توضیح داد: اگر روز گذشته در کنفرانس قبل از بازی از طرفداران نام بردم منظور من تمام طرفداران بود. فوتبال خود را در اصفهان شروع و تمام کردم و اگر خطاب به طرفداران ذوب آهن و سپاهان چیزی گفتم یا تعریف و تمجید کردم، این موضوع هیچ گاه از ارزش های طرفداران آلومینیوم اراک کم نمی کند؛ آنهایی که وقت خود را صرف می نمایند و در این شرایط و بدون هیچ چشم داشتی کنار زمین تمرین می آیند. به نمایندگی از اعضای تیم و کادرفنی از طرفداران آلومینیوم تشکر می کنم و دست تک تک آنها را می بوسم. طرفداران این یک امتیاز را از ما بپذیرند و ان شاالله با روحیه ای خوب آماده بازی هفته آینده با استقلال می شویم.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک درباره آزادی عملی که بازیکنان این تیم پشت محوطه جریمه تیم حریف دارند، بیان نمود: منصوریان روی این نکته بسیار تأکید دارد و با دو مهاجم که یکی از آنها مکمل مهاجم اصلی ما (حامد پاکدل) بود به میدان رفتیم و از سعید باقرپسند استفاده کردیم تا با توجه به قامت بلند خود ضربات سر اول را بزند. همچنین بتواند از فضایی که بین دو هافبک دفاعی ذوب آهن ایجاد می شد، استفاده کند چون یکی از این هافبک ها جلو می رفت و در یکی از دو سمت راست یا چپ به ما فضا می دادند. به سعید گفته بودیم که حتماً حفظ توپ نموده و یا از این نقطه عبور کند یا پاس رو به عقب دهد تا پیستون های ما صاحب توپ شوند. روی این موضوع کار نموده بودیم و تا زمانی که سعید توان داشت توانستیم این کار را انجام دهیم.

دهقان گفت: سالیان سال در اصفهان بودم و باز هم از مهمان نوازی مجموعه باشگاه ذوب آهن تشکر می کنم. امیدوارم در ادامه راه پیروز باشند و بهترین ها برای آنها اتفاق بیفتد.

در خاتمه، ابراهیمی مدیر رسانه ای تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: گویا گزارشگر اصفهان در حین بازی گفته بود کاش بازی مساوی بماند و ذوب آهن در اصفهان نبازد. اگر چنین چیزی درست باشد برای ما باعث افتخار است، چون اولین سال حضور در لیگ برتر را تجربه می کنیم و مقابل تیمی به میدان رفتیم که در فینال جام باشگاه های آسیا و جام حذفی افتخارآفرین بوده است. بسیار خوشحالیم که توانستیم چنین نمایشی مقابل ذوب آهن داشته باشیم. تمام کوشش خود را انجام می دهیم که نام آلومینیوم، شهر و مردم اراک در لیگ برتر بماند. برای کسب نتیجه ای خوب کوشش می کنیم و قطعاً به آن می رسیم.

165، ف

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "دهقان: باید 3 امتیاز ملاقات با ذوب آهن را می گرفتیم، بازیکنان آلومینیوم واقعاً جنگیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دهقان: باید 3 امتیاز ملاقات با ذوب آهن را می گرفتیم، بازیکنان آلومینیوم واقعاً جنگیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید