بلبلی: خوشحالم که بعد از 3 سال گل زدم، در بازی با فجر محکوم به برد بودیم

به گزارش وبلاگ توسعه زندگی، هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از اینکه بعد از سه سال پیروز شده است مجدداً در لیگ برتر گلزنی کند، ابراز خوشحالی کرد.

بلبلی: خوشحالم که بعد از 3 سال گل زدم، در بازی با فجر محکوم به برد بودیم

محمد بلبلی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ توسعه زندگی، درباره برد تیمش برابر فجرسپاسی شیراز گفت: ما در بازی های قبلی امتیازهای مهمی را از دست دادیم که قسمتی از آن به علت بدشانسی بود. در این بازی اما محکوم به برد بودیم و خوشبختانه با انجام یک بازی حساب شده تیم خوب فجر را شکست دادیم. امیدوارم با چند نتیجه خوب دیگر شرایط مان را در جدول بهتر کنیم.

وی که در این بازی بعد از مدت ها پایش به گلزنی باز شد، توضیح داد: آخرین بار سه فصل پیش و در سال 97 بود که گل زدم. آن موقع بازیکن سپیدرود بودم. من یک فصل محروم شدم و سال گذشته هم شرایط خاصی در نفت مسجدسلیمان داشتم، چون تیم ما بیشتر دفاعی بازی می کرد و زیاد نمی توانستم نفوذ کنم. خدا را شکر که بعد از سه سال گل زدم و امیدوارم این اتفاق دوباره تکرار گردد.

وی در خصوص اینکه آیا مسائل تیم نفت مسجدسلیمان رفع شده است، گفت: تا حدودی شرایط بهتر شده است و فرماندار محترم و مدیرعامل باشگاه هم کوشش می نمایند تا مسائل کمتر گردد. امیدوارم نتایج خوبی در ادامه لیگ بگیریم و باشگاه هم بتواند بخش دیگری از قراردادها را واریز کند. هدف ما خشنود کردن مردم مسجدسلیمان است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بلبلی: خوشحالم که بعد از 3 سال گل زدم، در بازی با فجر محکوم به برد بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلبلی: خوشحالم که بعد از 3 سال گل زدم، در بازی با فجر محکوم به برد بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید