اولین مجوز کسب و کار مجازی گردشگری در کرمانشاه صادر شد

به گزارش وبلاگ توسعه زندگی، ایرنا/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، اولین مجوز کسب و کار مجازی گردشگری در کرمانشاه صادر شد.

اولین مجوز کسب و کار مجازی گردشگری در کرمانشاه صادر شد

علی صابر، معاون توریستی استان کرمانشاه گفت: یک متقاضی برای راه اندازی یک سایت در قالب وب و اپلیکیشن که در آن تمام جاذبه های توریستی استان به زبانهای فارسی و انگلیسی پوشش داده گردد، درخواست خود را به این اداره کل ارسال کرد. قرار است در این مجموعه علاوه بر معرفی جاذبه ها، امکاناتی که در استان وجود دارد از جمله مراکز درمانی، پارکینگ ها، مراکز خرید و اماکنی که خدمات ارائه می دهند، معرفی شوند.

او اضافه نمود: یک توریست که می خواهد به استان وارد گردد وقتی که از این سایت بازدید کند با تمام قابلیت ها، توانمندی ها، جاذبه ها و امکانات کرمانشاه آشنا می گردد.

صابر گفت: این اطلاعات به صورت کاملاً طبقه بندی شده و مناسب در اختیار مخاطبان قرار گرفته تا امکان مناسبی برای انتخاب گزینه های سفر و دریافت خدمات مناسب داشته باشند.

معاون توریستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و توریستی استان کرمانشاه با اعلام اینکه امکان رزرواسیون خدمات توریستی در این سایت دیده می گردد، گفت: امیدواریم با راه اندازی این سایت و اپلیکیشن بخشی از مسائل توریستی استان در حوزه معرفی و بازاریابی حل گردد.

او اضافه نمود: این سایت در آینده نزدیک راه اندازی و به بخش توریستی استان کرمانشاه خدمات خود را ارائه می نماید.

صابر با بیان اینکه این اولین مجوز صادر شده کسب و کار در فضای مجازی در حوزه توریستی استان کرمانشاه است، تاکید نمود: از اشخاص و مجموعه هایی که در این حوزه تمایل به سرمایه گذاری دارند، برای توسعه توریستی استان حمایت می کنیم.

وی گفت: بتازگی دستورالعملی از سوی وزارتخانه متبوع تحت عنوان کسب و کار در فضای مجازی در حوزه توریستی صادر شده که ما به تبع آن اطلاع رسانی های لازم را برای علاقمندان به این حوزه انجام دادیم.

منبع: همگردی

به "اولین مجوز کسب و کار مجازی گردشگری در کرمانشاه صادر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین مجوز کسب و کار مجازی گردشگری در کرمانشاه صادر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید