اختصاص 50 میلیارد در قالب تسهیلات برای حمایت از فراوری در لرستان

به گزارش وبلاگ توسعه زندگی، خبرنگاران/لرستان معاون هماهنگی امور مالی استانداری لرستان از تصویب 27 طرح مالی و معرفی برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل اطلاع داد.

اختصاص 50 میلیارد در قالب تسهیلات برای حمایت از فراوری در لرستان

سیروس ابراهیمی در جلسه کمیته استانی آنالیز طرح های پیشنهادی موضوع بند الف تبصره 18 قانون بودجه سال 1400 کل کشور در حوزه های صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی لرستان که امروز هفتم بهمن ماه برگزار گردید، اظهار کرد: در جلسه امروز 27 طرح مالی استان در زمینه فراوریات کشاورزی و واحدهای صنعتی با بیش از 26 میلیارد تومان اعتبار به تصویب کمیته استانی رسید.

وی توضیح داد: این طرح ها در حوزه های صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی استان بود و حدود 20 میلیارد تومان دیگر در حوزه سرمایه در گردش طرح های جهاد کشاورزی مطرح شد که به علت نقص در مستندات و بازدیدهای میدانی، مقرر شد این بازدیدها به وسیله تیم کارشناسی مربوطه انجام، مستندات تکمیل و به دبیرخانه گزارش گردد.

معاون استاندار لرستان اعلام کرد: در صورت تأیید به وسیله کمیته نظارت، طرح های مذکور نیز مصوب و در جلسه آینده شورای برنامه ریزی و توسعه استان مطرح خواهد شد که با احتساب همه طرح های ارائه شده در جلسه امروز، در مجموع اعتبار اختصاص یافته به این طرح ها حدود 50 میلیارد تومان در قالب تسهیلات خواهد بود.

ابراهیمی افزود: انتظار می رود بتوان تمام طرح هایی که حاصل برگزاری جلسات پی درپی و انجام بازدیدهای میدانی در فاصله حدود 20 روز اخیر است را در شورای برنامه ریزی و توسعه استان مصوب و به بانک های عامل جهت اعطای تسهیلات معرفی کرد.

وی اعلام کرد: با توجه به در پیش بودن ایام پایانی سال و لزوم تأمین مایحتاج مردم و سایر اقلام تنظیم بازار، تمامی اقدامات در راستای تسهیل برای فراوری در دستور کار حوزه مالی استانداری قرار گرفته است و در این راستا نظارت ها بر بازار شب عید نیز ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اختصاص 50 میلیارد در قالب تسهیلات برای حمایت از فراوری در لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 50 میلیارد در قالب تسهیلات برای حمایت از فراوری در لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید