مهاجم سابق تیم ملی در لیست خرید پرسپولیس

به گزارش وبلاگ توسعه زندگی، خبرنگاران: پرسپولیس همچنان در پی جذب مهاجم است، ولی این مهاجم نباید عضو تیمی باشد. به عبارت دیگر، از آنجا که مهلت جابجایی در فوتبال ایران به خاتمه رسیده، تیمی که جای خالی در لیست داشته باشد، فقط میتواند بازیکن را جذب کند که آزاد باشد و طرف قرارداد با باشگاه دیگری نباشد.

مهاجم سابق تیم ملی در لیست خرید پرسپولیس

به گزارش وبلاگ توسعه زندگی، به همین دلیل، عنوان شده که پرسپولیس دوباره نیم نگاهی به جذب رضا قوچان نژاد، بازیکن سابق تیم ملی دارد؛ این موضوعی است که فرهیختگان به آن پرداخته و نوشته: این روز ها اطرافیان یحیی گل محمدی جذب رضا قوچان نژاد مهاجم سابق تیم ملی ایران را به او پیشنهاد می نمایند. بازیکن بی حاشیه ای که در فوتبال هلند و تیم زووله درخشیده و البته این روز ها ظاهرا دور از میادین فوتبال است. ابتدا اعلام شد که از فوتبال خداحافظی نموده است، اما خودش تاکید نمود که دوست دارد در لیگ ایران از فوتبال خداحافظی کند و به این صورت برای تیم های ایرانی پالس فرستاد. این اولین باری نیست که موضوع سرخ پوش شدن قوچان نژاد مطرح می گردد و البته همیشه این بازیکن چندان به این پیشنهاد واکنشی جدی از خود بروز نداده است.

حالا بار دیگر موضوع سرخ پوش شدن قوچان نژاد را مطرح نموده اند و البته شنیدیم یحیی گل محمدی خواهان دریافت گزارشی دقیق از مقدار آمادگی این بازیکن شده است. او پیش از این موضوع آمادگی جسمانی رامین رضاییان را که مدتی بود از میادین دور شده بود، مورد آنالیز دقیق قرار داد و وقتی متوجه شد که از آمادگی لازم برخوردار است موضوع جذب این بازیکن را شخصا پیگیری کرد تا به نتیجه لازم رسید. حالا شنیدیم او پیگیر شرایط آمادگی این بازیکن است و در این مورد تحقیقاتی هم انجام داده است. باید دید در صورت آماده بودن مهاجم گلزن سابق تیم ملی این بازیکن تمایلی به حضور در فوتبال ایران و تیم پرسپولیس از خود نشان خواهد داد. لازم به ذکر است همسر قوچان نژاد در گذشته علاقه ای به بازگشت و زندگی در ایران از خود نشان نداده بود.

منبع: فرارو

به "مهاجم سابق تیم ملی در لیست خرید پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجم سابق تیم ملی در لیست خرید پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید