فرهاد مجیدی نه اما با طارمی برای انتخاب الغرافه مشورت کردم

به گزارش وبلاگ توسعه زندگی، سعید عزت اللهی هافبک تیم ملی فوتبال ایران که به صورت قرضی از تیم وایله دانمارک به تیم الغرافه قطر پیوسته است، گفت: مشتاقانه منتظر کسب عناوین قهرمانی هستم بخصوص اینکه تیم ما دارای بازیکنان برجسته و کادر فنی بسیار ممتازی است.

فرهاد مجیدی نه اما با طارمی برای انتخاب الغرافه مشورت کردم

وی با تاکید بر اینکه الغرافه کار سختی دارد ولی به آینده این تیم خوشبین است، اضافه کرد: خوشحالم که به الغرافه این تیم بزرگ و ریشه دار فوتبال قطر پیوستم. در جوانی مسابقات این تیم را دیدن و دنبال می کردم. بازیکنان بزرگی که اینجا بازی می کردند و بعلاوه بازیکنان ایرانی را می شناختم و این برای من ارزش زیادی دارد. امیدوارم بتوانم به اهدافم با این تیم برسم.

عزت اللهی که با سایت باشگاه الغرافه تبادل نظر نموده است،تاکید نمود: از طرفداران تشکر می کنم. هفته گذشته پیغام هایی از طرف طرفداران الغرافه دریافت کردم. از آنها تشکر می کنم و به آنها قول می دهم که من و همه بازیکنان تا رسیدن به اهدافمان مبارزه کنیم. امیدوارم آنها را در استادیوم ببینم زیرا این موضوع تاثیر مثبت زیادی روی همه اعضای تیم خواهد داشت.

وی بعلاوه درباره اینکه آیا با فرهاد مجیدی که سابقه بازی در الغرفه دارد مشورتی داشته است؟ گفت: من هیچ تماسی با فرهاد نداشتم، اما او را به خوبی می شناسم. با هم تیمی هایم در تیم ملی ایران مثل مهدی طارمی که از دوستان صمیمی من است تماس گرفتم و درباره باشگاه خیلی صحبت کردیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "فرهاد مجیدی نه اما با طارمی برای انتخاب الغرافه مشورت کردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهاد مجیدی نه اما با طارمی برای انتخاب الغرافه مشورت کردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید