تاکید شهردار زاهدان بر استفاده بهینه و برنامه ریزی شده از ماشین آلات و تجهیزات فنی

به گزارش وبلاگ توسعه زندگی، شهردار زاهدان گفت: لازم است ماشین آلات و تجهیزات موجود در حوزه های مختلف شهرداری طی یک برنامه ریزی مجدد جهت استفاده بهینه از این امکانات در جهت بهبود شرایط موجود اقدام شود.

تاکید شهردار زاهدان بر استفاده بهینه و برنامه ریزی شده از ماشین آلات و تجهیزات فنی

به گزارش گروه استان های وبلاگ توسعه زندگی از زاهدان ، براهویی شهردار زاهدان در نشست شورای معاونین شهرداری بر ضرورت برنامه ریزی، ساماندهی و استفاده بهینه از تجهیزات فنی و ماشین آلات تاکید کرد.

شهردار زاهدان گفت: لازم است ماشین آلات و تجهیزات موجود در حوزه های مختلف شهرداری طی یک برنامه ریزی مجدد جهت استفاده بهینه از این امکانات در جهت بهبود شرایط موجود اقدام شود.

وی بااشاره به تجهیزات فنی نسبتاً خوبی که در مجموعه شهردرای وجود دارد گفت: خوشبختانه طی یکسال اخیر با اضافه شدن تعداد قابل توجهی از ادوات و ماشین آلات سبک و سنگین در حوزه های مختلف فرایند افزایشی و رو به رشدی را در ارتقاء کیفیت خدمات شاهد بودیم.

براهویی اظهار امیدواری کرد:انشاءالله مدیران و مسئولین ذیربط به منظور استمرار فرایند رو به جلویی که آغاز شده است؛ ضمن افزایش تعاملات و همکاری های بین بخشی با یک برنامه ریزی مناسب و البته تلاش مضاعف زمینه حصول رضایتمندی حداکثری شهفرایندان را در حوزه های مختلف فراهم نمایند.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تاکید شهردار زاهدان بر استفاده بهینه و برنامه ریزی شده از ماشین آلات و تجهیزات فنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید شهردار زاهدان بر استفاده بهینه و برنامه ریزی شده از ماشین آلات و تجهیزات فنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید